روند پرداخت تسهیلات کرونا از سوی بانک ها مطلوب نیست

شناسهٔ خبر: 226F23E9 -
مدیر کل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری آذربایجان غربی از اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در استان، خبر داد و گفت: متاسفانه روند پرداخت این تسهیلات در استان مطلوب نیست.

به گزارش هاناخبر ،عزت الله بهاری جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان اظهار کرد: روند پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان مطلوب نیست و  بانک‌های عامل باید جدیت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

او در این جلسه با اشاره به اختصاص 1200 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در استان، گفت: میزان سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۲۴ ماهه است که فرصت خوبی برای کسب و کارها در راستای کاهش مشکلات این افراد ایجاد کرده که باید از این فرصت بسیار بیشتر استفاده کرد.

مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۱۳ دستگاه اجرایی و بانک، مسوول اجرایی شدن این طرح در استان هستند که البته عملکرد قابل قبولی در این خصوص مشاهده نشده است.

بهاری تصریح کرد: متاسفانه روند پرداخت این تسهیلات در استان مطلوب نیست و ضروری است  بانک های عامل استان روند پرداخت این تسهیلات را تسریع بخشند.

او در پایان با قدردانی از تلاش کارکنان بانک های استان در ارائه خدمات به مردم در زمان شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به افزایش ابتلا به بیماری کرونا در استان، ضروری است تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در شعب بانک های استان با جدیدت و حساسیت بیشتری رعایت شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =