ساخت جایگاه پمپ بنزین شهرداری دیواندره در صد روز

شناسهٔ خبر: 22D925AF -
سرپرست شهرداری دیواندره از ساخت جایگاه پمپ بنزین شهرداری این شهر در بازه زمانی صد روزه خبر داد.

 پوریا خداکرم زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: شهرداری دیواندره همچون شهرداری‌های سراسر کشور در فرآیند توسعه شهری و ایجاد خدمات مورد نیاز شهروندان با چالش‌های متعددی در زمینه‌های مختلف رو به رو است که یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی، کمبود منابع درآمدی و کسب درآمدهای پایدار شهردار‌ی ها برای ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های شهری است.

سرپرست شهرداری دیواندره یادآور شد : گسترش محدوده شهرها، تقاضای قابل ملاحظه در حمل و نقل شهری، افزایش مطالبات شهروندان و کاهش کمک‌های دولت باعث شده است که شهرداری‌ها در زمینه تامین مالی خود با مشکلات زیادی مواجه شوند.

وی گفت: یکی از مهمترین برنامه ها در مدیریت شهری دیواندره نیاز شهرداری‌ به منابع مالی جدید و مستمر و بهبود، تداوم خدمات مطلوب و طرح نظام کسب درآمدهای پایدار شهرداری‌ است که مورد بررسی قرار گرفته است.
خداکرم زاده با بیان اینکه درآمد پایدار شهرداری درآمدی است که از دو خصیصه تداوم داشتن در طول زمان و مطلوب بودن آن در چهارچوب توسعه پایدار برخوردار باشد، گفت: در همین راستا همزمان عملیات کلنگ زنی و شروع بکار ساخت جایگاه پمپ بنزین شهرداری دیواندره با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در بازه زمانی صد روزه بصورت امانی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با پایان این پروژه برای 5 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =