هرگونه تجمع در «چهارشنبه سوری» ممنوع است

شناسهٔ خبر: 22FA35F5 -
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: هرگونه تجمع در چهارشنبه سوری در سطح کرمانشاه ممنوع می باشد و با تجمع کنندگان برابر قانون برخورد می شود.

به گزارش هاناخبر ،

سرهنگ «محمدرضا آمویی» امروز در جمع خبرنگاران افزود: امسال برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، هرگونه تجمع در شهر کرمانشاه در چهارشنبه سوری ممنوع می باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: مردم در چهارشنبه سوری امسال بیش از هر زمان هوای نیروهای امدادی را داشته باشند و از انجام کارهای مخاطره آمیز اجتناب نمایند.

سرهنگ آمویی عنوان کرد: در حال حاضر بیمارستان سوختگی کرمانشاه درگیر بحث کرونا است و مصدومان سوختگی باید به بیمارستان امام خمینی(ره) اعزام شوند و در شرایطی که فشار مضاعف به سیستم درمان دربحث کرونا وارد است، می طلبد مردم بیشتر همکاری داشته و مراقبت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند.

وی افزود: نیروهای آتشنشانی هم درگیر بحث گندزدایی هستند و از مردم خواهش داریم از پرتاب مواد آتش زا به سمت ساختما ها و درختان اجتناب کرده و بیشتر هوای نیروهای آتشنشان را در این شرایط داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه در پایان یادآورشد: خودروهایی هم که در این شب در شهر برای مردم مزاحمت ایجاد کنند، توقیف شده و تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =