معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی خبر داد

تامین ۳ برابری بودجه مصوب سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی

شناسهٔ خبر: 2317DCEA -
معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی اعتبار تخصیص یافته در سفر رهبر انقلاب به استان را ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳ برابر این رقم به استان وارد شده است.

به گزارش هاناخبر ،علی بیگ‌زاده صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: پس از گذشت نزدیک به یک دهه، همچنان پروژه‌های آن سفر در جریان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به تورم اگر در این طرح‌ها اعتبار جوابگوی اتمام پروژه نبود، دفتر رهبری بودجه مجددی به آن تخصیص می‌دادند.

وی میزان اعتبار تخصیص یافته در سال ۹۱ را ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از ۳ برابر این رقم به استان وارد شده است.

بیگ‌زاده تصریح کرد: پیشران‌های توسعه استان توسط رهبر انقلاب در آن سفر تشریح شد و اکنون هر مسئولی وارد استان می‌شود سخنان ایشان را به عنوان پیشران کار خود می‌داند.

معاون استاندار خراسان شمالی در ادامه از سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان خواست تا ارقام دقیق و تجمیعی اعتبارات سفر رهبری به خراسان شمالی را در اختیار مردم قرار دهد.

وی در انتها از تشییع پیکر ۳ شهید گمنام طی هفته آینده در استان خبر داد و گفت: هر برنامه‌ای که به تجمع بینجامد، باید در ستاد استانی کرونا مطرح شود و مجوز بگیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =