درخشش دختران رزمی کار کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

شناسهٔ خبر: 236C1FC5 -
دختران رزمی کار کردستانی 8 مدال رقابت های قهرمانی کشور را کسب کردند.

به گزارش هاناخبر ،

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات کیک بوکسینگ (AIKIA) قهرمانی دختران کشور برگزار شد و نمایندگان کردستان با کسب 8 مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

حامد جولایی افزود: رقابت های کیک بوکسینگ (AIKIA) قهرمانی دختران سراسر کشور با شرکت 21 استان در تهران آغاز شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد .

جولایی افزود: این رقابت ها با حضور 243 فایتر از سراسر کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت دو روز در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کردستان با 10 فایتر در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست 8 مدال طلا، نقره و برنز را کسب کند. در رده سنی نوجوانان اوزان، منفی38 کیلوگرم عسل رشیدنژاد، منفی 46 کیلوگرم آرینا محمدزاده، منفی 55کیلوگرم میترا شهسواری و مثبت 55 کیلوگرم نارین بهرام پور موفق به کسب نشان برنز شدند و در وزن منفی 46 کیلوگرم همین رده ویدا میرزایی نشان نقره را به گردن آویخت.

در وزن منفی 60 کیلوگرم رده سنی جوانان الناز رضازاده صاحب گردن آویز نقره شد و گلناز صانعی در وزن منفی 65 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان توانست بر سکوی دوم بایستد و نشان نقره را از آن خود کرد و نگین قادرزاده در وزن منفی 75 کیلوگرم همین رده تنها نشان طلای تیم کردستان را بدست آورد.

تیم کردستان با سرپرستی سیمین فرجی و با مربیگری فریبا امینی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 2 =