دولت سیزدهم به رفع مشکلات روستاها اهتمام دارد

شناسهٔ خبر: 236C8658 -
استاندار کردستان با اشاره به راهبردهای متفاوت جهت توسعه روستایی در دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم به رفع مشکلات روستاها اهتمام دارد.

به گزارش هاناخبر ، اسماعیل زارعی کوشا صبح جمعه از روستای گنجی در شهرستان قروه بازدید و با مردم این روستا پیرامون مسائل، مشکلات و مطالبات آنها به گفت‌گو پرداخت.

وی در روند این بازدید باهدف حل مشکلات روستای مذکور، گفت: گره گشایی از دغدغه روستانشینان با بازدیدهای میدانی مدیران حاصل، و موجب اتخاذ تصمیمات واقع‌بینانه می‌شود.

استاندار کردستان با اشاره به راهبردهای متفاوت جهت توسعه روستایی در دولت سیزدهم، گفت: خدمت به روستاییان را به‌عنوان یک تکلیف اداری و اخلاقی در اولویت برنامه‌های استان قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های تدوینی، بر اساس اولویت دغدغه‌ها و مشکلات روستاها را حل کنیم.

زارعی کوشا تصریح کرد: مردم روستاها ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به امور آنها را افتخار خود می‌دانیم و امیدواریم که توسعه و عمران همه روستاها را شاهد باشیم.

ایجاد طرح هادی، ایمن‌سازی جاده در محدوده روستای گنجی، اصلاح شبکه فاضلاب روستا، مشکلات سیب‌زمینی‌کاران و کشاورزان از جمله مطالبات اهالی این روستا بود که استاندار کردستان دستورات لازم را برای مرتفع کردن موضوعات مطروحه صادر کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =