مدیر صندوق امداد ولایت کمیته امداد کرمانشاه خبر داد؛

پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 23AC11EC -
مدیر صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان این نهاد در استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، غلامعلی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام کارگشایی، مسکن، اشتغال، شهریه دانشجویی، ودیعه مسکن و زیارت اربعین به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان استان کرمانشاه پرداخت شد.

وی افزود: تعداد سه هزار و ۲۹۰ مددجوی این نهاد از این تسهیلات در کمترین زمان ممکن برخوردار شدند که نتیجه همدلی و همکاری خیرین بزرگوار مبنی بر سپرده گذاری قابل توجه در این صندوق برای رفع مشکلات نیازمندان است.

مدیر صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این صندوق در استان دارای بیش از ۱۵۰ هزار مشتری است.

عسگری تصریح کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان و محرومین از عموم همشهریان به ویژه خیرین بزرگوار دعوت می‌شود برای مشارکت در این خدمت بی‌نظیر با افتتاح حساب و افزایش سپرده گذاری و توسعه فرهنگ ارزشمند قرض الحسنه در کشور خصوصاً استان کرمانشاه یاری گر این نهاد مقدس باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =