ضرورت بستر سازی برای حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰

شناسهٔ خبر: 23C6F079 -
امام جمعه خوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی برضرورت بستر سازی برای حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تاکید کرد .

به گزارش هاناخبر ،حجت الاسلام شکوری در این جلسه انتخابات را عرصه برای نمایش اقتدار ملت ایران دانست و افزود: تمام ارکان نظام باید بستر را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم سازند.ضرورت بستر سازی برای حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰


وی افزود: ملت ایران در انتخابات با حضور پرشور در پای صندوقهای رای تمامی توطئه های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش برآب خواهند کرد و از ارمانهای شهدا و امام راحل صیانت خواهند کرد.


امام جمعه خوی سپس با برشمردن برخی مشکلات فرهنگی در روستاها برضرورت توجه بیشتر دستگاههای دولتی بویژه دستگاههای فرهنگی برای زدودن فقر و ارتقای سطح عمومی خدمات در روستاها تاکید کرد .


شکوری همچنین برای تبین ظرفیت های فرهنگی آذربایجان غربی برضروت تدوین دایره المعارف فرهنگی استان را ضروری دانست .


حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه با تاکید برارتقای دانش رسانه ای برای مقابله با توطئه های دشمنان در فضای مجازی در آستانه انتخابات گفت : حضور و مشارکت گسترده ملت ایران در این انتخابات ابی بر آتش فتنه و توطئه دشمنان در فضای حقیقی و مجاری خواهد بود.


وی همچنن از معرفی خو ی بعنوان شهر خلاق در هنرهای تجسمی در کشور خبر داد و گفت : امسال ظرفیتهای این شهرستان در زمینه هنرهای تجسمی در قالب طرحها و برنامه ها متنوع معرفی میشود .

عباسی فرماندار خوی هم در این جلسه با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در 28 خرداد گفت : برای اخذ رای مردم 304 شعبه اخذ رای در این شهرستان در نظر گرفته است وئ بیش از 2 هزار 128 نفر برای برگزاری انتخابات باشکوه در 28 خرداد همکاری خواهند کرد .


در پایان این جلسه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاشهای فرماندار و امام جمعه خوی در توسعه فرهنگی شهرستان تجلیل کرد

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =