به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برگزار می‌شود؛

نشست علمی«نقش کتابخانه های عمومی روستایی در پیشرفت روستا»

به مناسبت روز جهانی روستا نشست علمی «نقش کتابخانه های عمومی روستایی در پیشرفت روستا» به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش هاناخبر ، نشست علمی «نقش کتابخانه های عمومی روستایی در پیشرفت روستا» به مناسبت روز ملی روستا و عشایر به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان‌های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، چهار محال بختیاری، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر در سالن اجتماعات زنده یاد احمد عزیزی کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

نشست علمی «نقش کتابخانه های عمومی روستایی در پیشرفت روستا» به صورت حضوری و آنلاین در روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

نشست علمی «نقش کتابخانه های عمومی روستایی در پیشرفت روستا» برای اولین بار در استان کرمانشاه به صورت تخصصی در حوزه کتابخانه های عمومی روستایی در روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه سال جاری برگزار و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری در این نشست حضور یابند و یا با استفاده از لینک به آدرس: https://www.skyroom.online/ch/kermanshahpl1/kermanshahpl به صورت آنلاین مهمان این نشست باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 1 =