برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی شدند

شناسهٔ خبر: 2404A1F9 -
آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با معرفی برگزیدگان در رشته های قرائت، حفظ کل، ترتیل، حفظ 20 و 10 جزء در ارومیه برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ،

در رشته حفظ کل قرآن کریم، مصطفی اصفهانیان از استان اصفهان به رتبه ممتاز دست یافت و پیمان ایازی از استان مازندران، سعید علی‌اکبری از استان قزوین و محمدجواد دلفانی از استان تهران نیز به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

در رشته حفظ 10جزء قرآن کریم، رضا حسنی از استان خراسان‌رضوی رتبه ممتاز را کسب کرده و محمد سیلاوی از استان خوزستان و محمد شریفی از استان مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته حفظ20 جزء قرآن کریم، مرتضی سعیدی از استان مرکزی،محمد لائینی از استان مازندران، سجاد قره‌باغی از استان همدان، محسن محمدی از استان اصفهان و محمدعلی شریعتی از استان قم موفق به کسب رتبه ممتاز شدند.

در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم به ترتیب احسان محمدی از استان خراسان رضوی، بهزاد صادق‌زاده از استان اردبیل و محمدجواد جاوری از استان تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

علاوه بر آن، در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، در رشته قرائت تحقیق، سیدمصطفی حسینی از استان قزوین موفق به کسب رتبه ممتاز شد.

همچنین اسامی افراد برتر برای حضور در مسابقات بین‌المللی ایران و کشور مالزی اعلام شد، بر این اساس، در رشته قرائت جمهوری اسلامی ایران سید مصطفی حسینی، در رشته قرائت مالزی مختار دهقان و در رشته حفظ جمهوری اسلامی ایران مصطفی اصفهانیان به مسابقات بین‌المللی راه یافتند.
تلاوت قرآن مجید توسط مقام نخست رشته قرائت، سخنرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیحه سرایی و ذکر مناقب و فضایل امیرمؤمنان(ع) به مناسبت عید غدیر و قدرداتی از خانواده نخستین شهید مدافع حرم اهل تسنن آذربایجان غربی شهید اسماعیل شجاعی از برنامه های آیین اختتامیه این دوره از مسابقات بود.
 چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران از یازدهم شهریور در حسینیه ثارالله ارومیه آغاز شده بود.
 آئین اختتامیه به طور مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =