شهردار بوکان: روگذر میدان وحدت درسی برای شهرداری بوکان است

شناسهٔ خبر: 24073E94 -
شهردار بوکان گفت: اتمام پروژه روگذر میدان وحدت در طول چهار سال درسی برای مدیریت شهری و شهرداری است تا برای اجرای پروژه ای با این مشخصات برنامه ریزی دقیق مالی و اجرایی داشته باشد.

به گزارش هاناخبر ، مهندس بابک رستم پور شهردار بوکان امروز شنبه 23 شهریورماه، در مراسم بهره برداری از روگذر میدان وحدت شهرستان بوکان گفت: قرارداد ساخت این روگذر در سال 94 با مبلغ اولیه 12میلیارد تومان با ماشین سازی اراک منعقد شد که مدت این قرارداد 18 ماه بود اما به علت موانع اجرایی، مالی و مدیریتی اجرای آن چهار سال طول کشید.

وی هزینه تمام شده برای ساخت روگذر میدان وحدت را بالغ بر 20 میلیارد اعلام و تصریح کرد: 5میلیارد تومان هزینه تاخیر در اجرای پروژه، یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه جابه جایی شبکه فاضلاب در محل پروژه، 2میلیارد تومان هزینه 5 هزارتن آسفالت در دو لاین، خاکبرداری و زیر سازی بخشی از هزینه های دیگر این پروژه به همراه مبلغ اولیه قرارداد است.

شهردار بوکان در ادامه تاکید کرد: اتمام پروژه روگذر میدان وحدت در طول چهار سال درسی برای مدیریت شهری و شهرداری است تا برای اجرای پروژه ای با این مشخصات برنامه ریزی دقیق مالی و اجرایی داشته باشند.

وی افزود: تاخیر در اجرای یک طرح هم هزینه های میلیاردی را متوجه شهرداری می کند و هم لذت مردم از اجرای به موقع یک طرح را به گلایه ها و ناراحتی تبدیل می کند.

رو گذر میدان وحدت به طول ۸۵۰ و عرض ۱۸ متر در دو باند ۷.۵ متری ساخته شده است.این روگذر دارای ۹ دهنه ۵۰ متری است که عرض فلزی آن ۲۱۲ متر بوده و نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک شهری خواهد شد.

بزودی فیلم کامل و آلبوم تصویری این مراسم در هاناخبر منتشر می گردد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =