قرنطینه ۱۴روزه زندانیان پس از مرخصی

شناسهٔ خبر: 241B8EF8 -
رئیس دادگستری اهر بابیان اینکه زندان اهر آلوده به ویروس کرونا نیست گفت: زندانیان پس از بازگشت از مرخصی به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

به گزارش هاناخبر ،

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری صبح امروز در بازدید از زندان اهر به مناسبت نیمه شعبان اظهار داشت: در کشور بیش از ۱۰۰ هزار نفر از زندانیان آزاد یا به مرخصی رفته‌اند.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ نفر از زندانیان در زندان اهر را به دلیل شیوع ویروس کرونا به مرخصی رفته‌اند و مابقی به ناچار در زندان مانده‌اند.

رئیس دادگستری اهر ادامه داد: اگر زندانیان از خود حسن رفتار نشان دهند و مسئولین زندان تأیید کنند که زندانی در طول مدت حبس حسن رفتار و اخلاق داشته قطعاً در نتیجه تأثیرگذار خواهد بود.

نظری گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر، از ریاست زندان اهر می‌خواهیم هر روز بندهای زندان را ضدعفونی کنند و زندانیان نیز از ماسک استفاده کنند و سعی کنند بدون ماسک نباشند.

وی تصریح کرد: هر آن‌چه که از دست‌مان برمی‌آید برای سلامت زندانیان انجام می‌دهیم از طرفی هم باید خود زندانیان نیز به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند.

رئیس دادگستری اهر بیان کرد: خوشبختانه تا به امروز در بین زندانیان کسی به ویروس کرونا مبتلا نشده و می‌توان گفت زندان اهر آلوده به ویروس کرونا نیست.

نظری با اشاره به شرایط بازگشت زندانیان از مرخصی یادآور شد: هر زندانی که از مرخصی می‌آید ابتدا ۱۰ تا ۱۴ روز قرنطینه و اگر سلامتی وی تأیید شود به بند منتقل می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =