مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی شد

شناسهٔ خبر: 244CB816 -
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر معرفی شد.

به گزارش هاناخبر ، طی مراسمی که با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی؛ فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر برگزار شد؛ مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی شد.

علی حسنی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی در ابتدای این جلسه طی سخنانی ضمن اشاره به رسالت سنگین کادر پزشکی در ماههای اخیر گفت: لازم است از تلاش های کادر درمانی که در چند ماه اخیر صادقانه در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش میکنند تقدیر ویژه ای صورت گیرد.

وی ادامه داد: گذشتن از جان و تحمل سختی های فراوان که توسط مجاهدان عرصه سلامت  در مسیر سخت روزها و ماههای اخیر چیز آسانی نیست که بتوان در چند دقیقه و چند کلمه آن را توصیف کرد.

حسنی یادآور شد: این تغییرات یک امر کاملاً عادی و تعریف شده در دنیای مدیریت است اما آنچه باید آن توجه شود گام های اساسی است که باید برای خدمت به مردم و بهتر شدن وضعیت موجود برداشته می شود.

سید علی ترابی؛ فرماندار شهرستان پیرانشهر نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از خدمات محمد حسینی، درسمت مدیریت سابق شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: خدمت مسئولینی که در مناطق محروم و مرزی فعالیت میکنند قابل تحسین و تقدیر میباشد.

وی افزود : از زمان شیوع کرونا و با تشکیل مجمع خیرین عرصه سلامت شاهد کمک های چشمگیری از خیرین شهرستان به نهاد بهداشت و درمان شهرستان بوده ایم تا جائیکه بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان از طرف خیرین سلامت مبارزه با کرونای شهرستان به شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر کمک شد.

در خاتمه این مراسم طی حکمی از سوی جواد آقازاده، مجید کاسیان زاده بعنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر معرفی و از خدمات دو ساله محمد حسینی تقدیر شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =