آغاز مسابقات بین المللی کاراته جام دوستی ملت ها در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 24654BF7 -
سومین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها از صبح چهارشنبه با حضور 12 تیم خارجی و 31 تیم داخلی در کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش هاناخبر ،

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ملت‌ ها با رقابت بخش بانوان آغاز و ظهر پنجشنبه نیز با شناخت نفرات برتر در این بخش پایان می یابد.
ناصر محمدصالحی ادامه داد: رقابت های بخش آقایان نیز از بعد از ظهر پنجشنبه آغاز و تا عصر جمعه در سرسرای حضرت امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه ادامه می یابد.
وی افزود: در این رقابت ها نزدیک به یک هزار و 300 ورزشکار داخلی و خارجی شرکت دارند که 700 نفر آن ها را آقایان و 600 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآوری کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این مسابقات، حدود 80 نفر آن ها را ورزشکاران خارجی از کشورهای سوئیس، آلمان، پاکستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا، صربستان، لبنان، اتریش و جمهوری آذربایجان تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: همچنین از استان کرمانشاه نیز حدود 70 ورزشکار در رده های سنی مختلف و در هر 2 بخش آقایان و بانوان حضور خواهند داشت.
محمدصالحی در پایان گفت: تماشای رقابت ها برای عموم آزاد است و بانوان و آقایان علاقه مند می توانند در زمان برگزاری رقابت ها، به ترتیب تماشاگر مسابقات بانوان و آقایان باشند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =