فرمانده جدید انتظامی مهاباد معرفی شد

شناسهٔ خبر: 248444F6 -
در مراسمی با حکم فرمانده ناجا آذربایجان غربی فرمانده جدید انتظامی مهاباد معرفی شد.

به گزارش هاناخبر ، در این مراسم فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام ترددهای شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده که از بسیاری کشورهای منطقه بیشتر است.

 سردار سرتیپ رحیم جهانبخش روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی مهاباد اظهار کرد: امروزه با تلاش و همت کادر انتظامی و همراهی مردم به درجه ای از امنیت رسیده ایم که همگان آن را احساس می کنیم.

وی بیان کرد: بدون امنیت و داشتن خیال آسوده امکان توسعه و پیشرفت در کشور میسر نبوده و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ادامه داد: اصول و جهان بینی مذاهب اسلامی همگی واحد و در یک سو بوده و هیچ اختلافی در اصل اسلام نیست.

سردار جهانبخش با بیان اسلام هیچ خشونتی در اسلام وجود ندارد، اضافه کرد: استکبار جهانی با پدیده داعش به دنبال ضربه به اسلام بود که امروزه خود در دامن آن گرفتار شده است.

وی با بیان اینکه منفعت دشمنان در ایجاد تفرقه و نا امنی است، اظهار کرد: بدون جنگ و خونریزی در مناطق مختلف، فروش سلاح های جنگی برای مدعیان قدرت فراهم نیست و براین اساس دشمنان ما همواره به فکر ایجاد تفرقه و منفعت خودشان هستند.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی گفت: برقراری و حفظ امنیت در جامعه جزء با ارزش ترین نعمت های الهی است که با همت نیروی خدوم انتظامی ایجاد شده است.

حسن عباسی بیان کرد: مردم ما همواره قدردان زحمات نیروی انتظامی بوده و با تعامل و همکاری به حفظ امنیت در دوران مختلف کمک خواهند کرد.

وی رفع ترافیک شهری را جزء اولویت‌ها در مهاباد دانست و تاکید کرد: مرکز شماره گذاری با همکاری فرماندهی انتطامی استان باید به شهرک صنفی کاوه انتقال یابد.

در ادامه این جلسه ضمن تودیع سرهنگ محمد توحیدی، سرهنگ یوسف اشرفی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان مهاباد معرفی شد.
 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =