سردشت صاحب نخستین پایگاه الکترونیکی گردشگری آذربایجان‌غربی شد

شناسهٔ خبر: 248BEF27 -
نخستین پایگاه الکترونیکی ویژه صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی در شهرستان مرزی سردشت مجوز فعالیت گرفته و راه‌اندازی شد.

به گزارش هاناخبر ،مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت اظهار داشت: این پایگاه الکترونیکی در راستای توسعه اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی مردم در حوزه گردشگری در این شهرستان فعالیت خواهد کرد و تلاش دارد با تولید محتواهای ویدیویی و معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و هنری، گردشگران را از سایر نقاط کشور و خارج از کشور به این شهرستان جذب کند.

صلاح محمدی افزود: این پایگاه که با عنوان "سردشت توریسم" فعالیت خود را آغاز خواهد کرد دارای یک تیم مستندسازی و فیلمبرداری است که تاکنون بیش ۳۰۰ محتوای ویدیویی را از نقاط مختلف این شهرستان و جاذبه‌های گردشگری آن تهیه کرده‌ است که در سطح فضای مجازی با هزاران دنبال کننده منتشر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: محتواهای تولیدی این مجموعه شامل گزارش، مستند و کلیپ‌هایی در مورد معرفی مناطق گردشگری سردشت است که از نقاط مختلف شهرستان به ویژه جاذبه‌های خاص روستاهای منطقه، چشمه‌ها و مسیرهای طبیعت‌گردی و اکوتوریسم تهیه شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرستان سردشت به عنوان نگین سبز گردشگری غرب کشور با داشتن طبیعتی سرسبز و آب و هوایی معتدل دارای پتانسیل‌های بکر و ویژه گردشگری است اضافه کرد: امید است با حمایت مسوولان بتوان این بهشت گمشده را هرچه بیشتر به علاقه‌مندان به طبیعت و توریسم در کشور معرفی کرد.

"ایرنا نوشت؛ سردشت توریسم" به عنوان پایگاه هنری و فرهنگی ویژه گردشگری و معرفی ظرفیت های توریستی شهرستان سردشت، پس از گذشت چهار سال از فعالیت در سطح فضای مجازی، به موجب ماده ۱۳ قانون مطبوعات مصوب ۲۸/۱۲/۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی پروانه انتشار خود را در زمینه فرهنگی هنری و به زبان‌های فارسی و کُردی به شماره مجوز  ۸۸۴۸۷ و نشانی الکترونیکی www.sardashttourism.ir دریافت کرد.

صاحب امتیاز پایگاه هنری سردشت توریسم، "عبدالسلام ابراهیم پور" و مدیرمسوول آن "هادی ابراهیم پور" هستند که این تیم همزمان، مدیریت مجموعه اقامتگاه‌های بوم گردی را نیز بر عهده دارند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =