صندوق‌‌های قرض‌الحسنه در کردستان راه‌اندازی شود

شناسهٔ خبر: 248CB840 -
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفت: نبود صندوق‌ قرض‌الحسنه در کشور به ویژه در استان کردستان به تعداد انگشتان یک دست هم نیست که این یکی از مشکلات است.

به گزارش هاناخبر ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ از ظهر امروز در همایش تجلیل از موسسات خیریه که در اردوگاه علی ابن ابیطالب(ع) در سنندج برگزار شد، با اشاره به بخشی از آیه ۹۰ سوره نحل «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ وَإِیتَاءِ ذِی الْقُرْبَىٰ» اظهار داشت: همانا خدا (خلق را) فرمان به عدل و احسان می‌دهد و به بذل و عطاء خویشاوندان امر می‌کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خیرین گفت: کسانی که در این راه قدم برمی‌دارند، انسان‌های منصف، شایسته‌ و شایسته تقدیر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: خیرین از وقت، زندگی، جوانی و استراحت خود گذشته و در راه کارهای خیرخواهانه و خداپسندانه گام بر می‌دارند که مداخله در این کار باعث افتخار است.

وی تلاش‌های خیرین در استان کردستان را بسیار ارزشمند و اتحادآفرین دانست و افزود: نبود صندوق‌ قرض‌الحسنه در کشور به ویژه در استان کردستان به تعداد انگشتان یک دست هم نیست که این یکی از مشکلات است. همه بارها را نباید حکومت و دولت به دوش بگیرد بلکه باید خیرین نیز پای کار بیایند.

پورذهبی با بیان اینکه خداوند انسان را به نیکوکاری دعوت کرده است، از همه کردستانی‌ها خواست که هر کس به سهم خود هم‌نوعانش را جهت کمک به نیازمندان دعوت کند.
 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =