استاندار کردستان:

معرفی ظرفیت‌های فرهنگی کردستان با جدیت دنبال می‌شود

شناسهٔ خبر: 24B977AF -
استاندار کردستان گفت: رویکرد ما از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون این بوده که ظرفیت‌های فرهنگی استان بیشتر به صحنه بیاید و به مردم سایر نقاط کشور و حتی جهان معرفی شود.

به گزارش هاناخبر ، ​​​​​​​اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران جشن بزرگ "مهمانی امت محمد" در سنندج اظهار کرد: از ۲ سال گذشته، جشن‌های نوروز و برنامه‌های مردمی با کیفیت خوب برگزار شده که نقطه مقابل خواست بدخواهان است.

وی به برگزاری مهمانی بزرک امت احمد در هفته وحدت در سنندج اشاره کرد و افزود: این جشن بزرگ بازخورد بسیار خوبی در کشور و حتی درسطح بین المللی داشت؛ همچنانکه در سفر هفته گذشته به اقلیم کردستان عراق بازخورد آن به خوبی نمایان بود، ضمن اینکه رییس جمهور نیز این برنامه را مشاهده و ابراز خرسندی کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه استان ظرفیت بالایی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی دارد، افزود: امیدواریم جشن بزرگ امت احمد، مقدمه و پایه ای برای برنامه‌های فرهنگی بزرگتری باشد.

زارعی کوشا یادآور شد: سال گذشته دشمنان می‌خواستند تجمعاتی مانند ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن را به چالش تبدیل کنند اما با هوشیاری و بصیرت مردم، توطئه آنان را خنثی کردند.

وی ضمن اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی، ابراز امیدداری کرد به زودی شاهد پیروزی فلسطین بر این رژیم غاصب باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان هم ضمن تقدیر از دستگاه‌های برگزار کننده جشن بزرگ امت احمد، اظهار کرد: این برنامه‌ها باید همچنان با جدیت ادامه یابد و خالصانه و صادقانه برای ارتقا معنویت و دین اسلام گام برداریم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این سفر اتفاقات بسیار خوبی برای استان خواهد افتاد.

ناامید کردن دشمنان عبادتی بزرگ است

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی هم گفت: حماسه‌ساز مهمانی امت احمد در سنندج، مردم بودند؛ کسانی که عاشق پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) هستند.

حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی افزود: نیاز داریم لحظه به لحظه خودمان را عضوی از خانواده پیامبر(ص) بدانیم و یکی از عبادت های بزرگ این است که امت اسلام، کاری کنند دشمنان ناامید شوند.

در پایان این مراسم، از عوامل و دست اندرکاران جشن بزرگ مهمانی امت احمد در هفته وحدت در کردستان، با اهدای لوح تجلیل شد

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =