جهیزیه ۱۰۹ نوعروس مهابادی تحت پوشش کمیته امداد تامین شد

شناسهٔ خبر: 24E0EBD3 -
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۱۰۹ سری جهیزیه طی سال ۱۴۰۲ با هدف ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد در شهرستان اهدا شد.

به گزارش هاناخبر ، حسین کریمی روز دوشنبه افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی و ظروف آشپزخانه بود که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده است.

وی ادامه داد: ارزش مجموع جهیزیه های اهدا شده ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده که اغلب از تولیدات داخلی است.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار کرد: نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

کریمی یادآور شد: طی چهارمین مرحله اهدای جهیزیه در اسفندماه ۱۶ جهیزیه به ارزش هر کدام پنج میلیارد ریال به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تهیه و در اختیار نوعروسان بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: خیران برای شرکت در اقدامات خداپسندانه می‌توانند وجوه نقد خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و یا به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۳۱۰ کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.

وی گفت: همچنین خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* ویژه کمیته امداد مهاباد مبالغ اهدایی خود را برای کمک به نیازمندان واریز کنند.

کریمی ضمن قدردانی از همراهی همیشگی مردم و خیران با کمیته امداد، افزود: امید است در ایام سال نو با مشارکت گسترده مردم نوعدوست و خیّران، شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

در شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد بیش از ۱۲ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =