اجرای طرح ترافیکی جدید در میدان نماز مهاباد

شناسهٔ خبر: 24F0875B -
طرحی که همزمانی اجرای آن با بازگشایی مدارس، چالش مردم و رانندگان شده است.

شهردار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: گرچه گره ترافیکی میدان نماز مهاباد برای رانندگان و شهروندان درد ساز شده است برای حل مشکل ترافیکی این نقطه پرتردد و شلوغ ، چند روزی است عملیات اصلاح هندسی و بهسازی آن شروع شده است. 

بابک رستم پور شهردارمهاباد گفت: با اجرای این طرح، ترافیک میدان نماز روان تر و این مشکل حل می شود.

او اضافه کرد: احداث مسیرهای جدید از جمله کمربندی آزادگان، میدان کوهسار، پل شه و رنگ پل کتاب و اصلاح تقاطع های  هندسی در سطح شهر برای روان سازی ترافیک در دستور کار است.

رستم پور تصریح کرد: البته برخورد با رانندگان متخلف و جلوگیری از پارک خودروها در محدوده میدان دیگر راهکار شورای ترافیک  است.

رئیس پلیس راهور شهرستان مهاباد هم گفت:  از رانندگان و شهروندان در خواست داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به روان تر شدن و ترافیک شهر کمک کنند.

سرهنگ بختیاریان اضافه کرد: برای تامین رفاه و آرامش شهروندان ضمن نظارت و اجرای طرحهای مدیریت ترافیک، تشدید برخورد قانونی با رانندگان متخلف هم در دستور کار است.

ساماندهی حمل و نقل، تامین زیر ساختها، صرفه جویی در زمان و تسهیل زندگی شهری است.

حالا شهروندان چشم انتظارند تا بعد از تکمیل و اتمام این طرح شاهد کاهش و مدیریت ترافیک شهر باشند امری که البته در کنار اجرای این طرحها و برنامه ریزی مسئولان نیازمند رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان هم است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =