درسال جاری

سه پروژه ورزشی در شهرستان سروآباد احداث می شود

شناسهٔ خبر: 250021A7 -
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در دیدار با فرماندار سروآباد از احداث سه پروژه ورزشی در این شهرستان با اعتبارات استانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، حامد جولائی در دیدار با فرماندار سروآباد از احداث سه پروژه ورزشی در این شهرستان با اعتبارات ملی و استانی در سال جاری خبر داد.
جولائی افزود، شهرستان سروآباد در بخش ورزشی دارای پتانسل ها و استعدادهای خوبی است که با دارا بودن یک شرایط مطلوب باید زیر ساخت های آن تقویت شود.
وی در ادامه گفت، احداث سه پروژه ورزشی امسال در دستور کار قرار گرفته است و ساخت آنها هر چه زودتر آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد، با توجه به شرایط اقلیمی مناسب برای قایقرانی آب های خروشان در شهرستان سروآباد نخستین کمپ این رشته جذاب ورزشی از محل اعتبارات استانی احداث می شود.
وی خاطر نشان کرد، مشاور احداث طرح کمپ تعیین شده است که کارشناسان اداره کل و شهرستان سروآباد در حال انتخاب زمین مناسب برای ساخت این پروزه ورزشی هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد، منطقه اورامان دارای بیشترین سکنه و جمعیت در شهرستان سروآباد است که از داشتن یک سالن و مکان ورزشی محروم می باشد که با برنامه ریزی صورت گرفته یک سالن سقف بلند ورزشی با 2500 متر مربع از محل اعتبارات استانی احداث خواهد شد.
حامد جولائی از ادامه احداث زورخانه سروآباد خبر داد و گفت، امسال 700 میلیون تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده برای ادامه ساخت زورخانه ان شهرستان در نظر گرفته شده است.
جولائی در پایان اظهار کرد، شهرستان سروآباد با دارا بودن بیشترین جمعیت روستایی با همکاری فرمانداری برنامه ها و فعالیت های شاخصی در بخش زیر ساختی و برگزاری مسابقات و جشنواره را در سال جاری در نظر داریم که به بهترین نحو آنها را اجرا کنیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =