یک مسئول اعلام کرد

بهسازی و آسفالت بیش از ٢٠٠ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی

شناسهٔ خبر: 251B55F8 -
معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سال جاری با آسفالت ٢٠۶ کیلومتر از راه‌های روستایی در آذربایجان غربی شاخص برخورداری روستائیان استان از راه آسفالت افزایش چشمگیری یافت.

به گزارش هاناخبر ، جعفر صادقی‌پوربا اشاره به اهمیت بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه ٨ هزار و ٢٠٩ خانوار جدید از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند. 
 
صادقی پور در ادامه با بیان اینکه آسفالت راه‌های روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: طول کل راه‌های روستایی در استان حدود ٧ هزار و ٩٩٧ کیلومتر است و علاوه بر آمار آسفالت در سال‌های گذشته، از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ٢٠۶ کیلومتر از راه‌های روستایی بهسازی و آسفالت شده است و از میان ١٨ شهرستان به ترتیب شاهین دژ با بیش از ٢٢ کیلومتر، ارومیه با بیش از ٢١ کیلومتر و سلماس با بیش از ٢٠ کیلومتر سه شهرستان نخست بهره‌مند شده از آسفالت هستند.  
 
معاون راهداری و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات این اداره کل در ۱۰ ماهه سال جاری، افزود: از ١٢۶ محور روستایی بیش از ۶۵ محور روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیون و ٨۶١ هزار و ۵٠٠ ریال آسفالت شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =