تا می‌توانید از حضور مسی در فوتبال لذت ببرید!

شناسهٔ خبر: 2524CAF1 -
فاکندو فاریاس، هافبک اینترمیامی، از این که فرصت بازی در کنار لیونل مسی در سطح باشگاهی را هم پیدا کرده بسیار خوشحال است.

به گزارش هاناخبر ،فاریاس در ماه جولای از باشگاه اتلتیکو کولون در آرژانتین به اینترمیامی پیوست تا در کنار قهرمان و الگوی کودکی‌اش به میدان برود.

این بازیکن 21 ساله هنوز در حال کسب تجربه است اما به خوبی می‌داند که حالا یکی از بهترین معلمان دنیا در این رشته را در کنارش دارد و امیدوار است که بتواند بهترین و بیشترین استفاده ممکن را از بازی در کنار او ببرد.

فاریاس در گفتگو با اتلتیکو درباره بازی کنار مسی اظهار داشت: «باید تا جایی که می‌توانید از حضور مسی لذت ببرید. او بهترین بازیکن در این بازی است و این موضوع را ثابت کرده است. پس فقط از حضور او لذت ببرید و هر چیزی که ممکن است را از او یاد بگیرید.

بازی کردن کنار او اتفاقی خاص و نادر است. مسی هم تیمی بسیار خوبی است و برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن بازیکنانی مانند او، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در تیم ما اتفاق بسیار خوبی است چون آنها بازیکنانی هستند که دوران حرفه‌ای باورنکردنی را پشت سر گذاشته‌اند.

همه بازیکنان اینترمیامی احترام خاصی برای آنها قائل هستند و حضور آنها امتیاز ویژه‌ای برای ما به حساب می‌آید. من چیزهای زیادی از لئو و از دیگر بازیکنان یاد می‌گیرم.»

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =