واکنش نماینده سقز و بانه به دخالت یا عدم دخالت در تعیین روسای ادارات

شناسهٔ خبر: 254193C9 -
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تغییرات مدیریتی وجودنداشت و این صندلی ها ماندگار بود به هیچکدام از ما نمی رسید.

به گزارش هاناخبر ، دکتر محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان بانه که باحضور مدیرکل بهزیستی کردستان و مسئولین و معتمدین و جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان بانه برگزار شد با اشاره به اقدامات مناسب بهزیستی و بیان لزوم توجه هرچه بیشتر به جامعه هدف بهزیستی؛ ضمن تشکر از زحمات سرکارخانم حسن پور رییس سابق بهزیستی بانه و آرزوی موفقیت برای رییس جدید بهزیستی گفت:
تغییر مسئولین و روسای ادارات یک امر طبیعی می باشد اگر قراربر تغییرات مدیریتی نبود اینجانب هیچ وقت نماینده مجلس نمی شدم و یا صندلی من در اینده به کسی نمی رسید.

 قبل از انتشار خبر جابجایی یا عزل مدیر اداره از مدیر کل اداره مربوطه در خصوص دخالت یا عدم دخالت نماینده سوال شود؛

بیگلری درخصوص برخی شایعات مبنی بر تغییرات مدیریتی شهرستان بانه واکنش نشان داد و گفت؛ بنده بعضی از روسای ادارات را نمی شناسم و برای انتصاب آنها کوچکترین مشورتی با اینجانب نشده است چون روال بعضی از ادارات و نهادها و دستگاهها اینگونه است که با نمایندگان مشورتی نمی شود.

 نماینده سقز و بانه با بیان اینکه انتخاب مدیر خانم در سطح شهرستان برای اولین بار، با استقبال مردم مواجه شد گفت؛ اولین مدیر خانم شهرستان بانه به شایستگی امتحان خود را پس داد و زمینه را برای حضور بیشتر خانم ها در مدیریت ادارات سطح شهرستان فراهم نمود.

 وى خاطر نشان کرد؛ شرکت در مراسم تودیع و معارفه ریاست بهزیستی شهرستان بانه برای اولین بار از سوی نماینده به دلیل تلاشهای دلسوزانه و پیگیریهای رییس پیشین اداره بهزیستی در جهت تحول این اداره، تغییر دیدگاه جامعه به معلولین عزیز و عملکرد مثبت و قابل دفاع ایشان بوده است و تصمیم خانم حسن پور مبنی بر ادامه تحصيل در مدارج بالاتر باعث شد استعفا ایشان پذيرفته شود.

بیگلری در بخش دیگری از سخنان خود افزود؛ تعامل با مدیران استان و کشور به تنهایی نمیتواند باعث موفقیت مسئولين شهرستان باشد و نيازمند تعامل با مردم مى باشد.

 وى بيان كرد پیگیر بودن لازمه جذب اعتبارات برای شهرستان بمنظور توسعه و اشتغال زایی می باشد و این مهم میسر نمی شود مگر با همت مسئولین و تعامل با مردم و مسئولان رده بالای استانی و کشوری.

 نماینده سقز و بانه در ادامه با اشاره به سفر وزرا و معاونین ایشان به شهرستان های سقز و بانه در طول دوران نمایندگی وی برای دفعات مکرر جذب اعتبارات برای توسعه این دو شهرستان گفت؛ تکمیل و اتمام پروژه های درمانگاه تأمین اجتماعی بانه و توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سقز، سد عباس آباد بانه و سد چراغ ویس سقز، بيمارستان رازى بانه و بيمارستان سقز، جذب اعتبار براى تكميل پروژه فرودگاه سقز و همچنين راه آهن سقز به مياندوآب، توسعه جاده هاى سقز بانه، بانه سردشت، بانه مريوان و سقز بوكان با پيگيرى و سفر وزرا و معاونين ايشان و جلسات و مكاتبات متعدد و تذكرات در صحن مجلس ميسر شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =