اعتبار دانشگاه کوردستان برفت !

شناسهٔ خبر: 25874366 -
مرگ ستاره آسمان کوردستان باور کردنش بسیار سخت است در این سالها همواره نام او منش و روش این بزرگمرد در جای جای وطن جاری و ساری بود.

هاناخبر - فریدون آقائی؛ مرگ ستاره آسمان کوردستان باور کردنش بسیار سخت است در این سالها همواره نام او منش و روش این بزرگمرد در جای جای وطن جاری و ساری بود او انسان دوستی و تلاش و کوشش را به نیکی مشق کرد و نشان داد که فرزند خلف کوردستان است از هیچ تلاشی برای اعتلای علمی دیارش کم نگذاشت.. اما سوال اینجاست چقدر زمان لازم است تا نخبه ی کورد دیگری چون او از این خاک بروید کسی که گرید و اعتبار دانشگاه کوردستان مدیون او بود.
استاد با دنیای پر از حسرت از این سرا رفت مراد او علم و دانش و اعتبار دیارش بود اما جاده های مرگ کوردستان آرزو بر دل او را به خاک برد تا شاید تلنگری باشد برای بیدار شدن آنهایی که خود را به خواب بی توسعه گی زده اند.
پروفسور ستاره دارای مدرک دکترای تخصصی فیزیک نظری و عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه کردستان و جز دانشمندان 2 درصد برتر جهان و از سرآمدان علمی کشور بود.که چند صباحی پیش در محور دیواندره، بیجار دچار سانحه رانندگى شد و امروز دیار محنت زده اش را با مرگش تکان داد.
آنجایی که باید نوشت که :
مرگ یک قبیله آسان‌تر از مرگ یک دانشمند است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =