گازرسانی به ۱۸ روستای شاهین‌دژ آغاز شد

شناسهٔ خبر: 259F9714 -
عملیات گازرسانی به ۱۸ روستای واقع در ۲ بخش مرکزی و کشاورزی شاهین‌دژ در دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش هاناخبر ، مسوول روابط عمومی فرمانداری شاهین‌دژ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: عملیات گاز رسانی و لوله گذاری به ۹ روستای بخش مرکزی و ۹ روستای بخش کشاورز این شهرستان با حضور فرماندار و جمعی مسوولان شاهین‌دژی آغاز شد.

بهرنگ رضایی همچنین از افتتاح چهار واحد مسکن مددجویی در شاهین دژ خبرداد و گفت: سه واحد مسکن برای مددجوان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای "آغاجاری" و یک واحد مددجوی هم در داخل شهر تحویل افراد نیازمند داده شد.

وی از بهره‌برداری طرح بهسازی و اصلاح هندسی جاده روستای "هولاسو" در بخش مرکزی این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: در این طرح ۲ دستگاه پل به همراه آسفالت و بهسازی هزار و ۱۵۰ متر طول و ۶ متر عرض جاده با ۹ میلیارد ریال جهت ساماندهی مسیر روستایی "هولاسو" افتتاح شد.

رضایی همچنین با اشاره به افتتاح کارگاه تولیدی ماسک سه لایه ویژه بیماران کرونایی افزود: در این کارگاه بیش از ۱۰ نفر از شهروندان به صورت روزانه در ۲ شیفت اقدام به تولید بیش از پنج هزار ماسک می کنند.

مسوول روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ بیان کرد: طی دهه مبارک فجر امسال ۲۱ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اشتغال‌زایی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضایی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۵۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده‌ که این میزان نسبت به سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز می‌شود.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در طول ۴۲ سال گذشته همواره مورد هجمه دشمنان اسلام و استکبار جهانی بوده است.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =