راه اندازی نخستین کانون خیرین کارآفرین اشتغال شهرستان صحنه

شناسهٔ خبر: 25A2EE8E -
رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: کانون خیرین اشتغال درجهت توانمند سازی اشتغال مددجویان و سایر اقشار آسیب پذیر شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش هاناخبر ،

نخستین کانون خیرین اشتغال شهرستان با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی، حوزه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فنی و حرفه‌ای، اداره کارو امور اجتماعی و کارآفرینان خیرین اشتغال شهرستان راه اندازی شد.


رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه بیان کرد: ایجاد کانون خیرین اشتغال در شهرستان صحنه، درجهت توانمند سازی اشتغال مددجویان و سایر اقشار آسیب پذیر شهرستان و اتصال به خیرین کارافرین اجرایی می‌شود.

سیدمنصور رحیمی، رئیس کمیته امداشهرستان صحنه بابیان اینکه کمیته امداد متولی ایجاد فقر در جامعه نیست بیان کرد: این نهاد تاکنون گام‌های مؤثری در ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر شهرستان برداشته است.

رحیمی با اشاره به اینکه کارآفرینان عرصه اشتغال از نیاز بازار، خدمات و کالا آگاهی لازم و تجربه کافی رادارند افزود: کارآفرینان می‌توانند راهنما و الگوی مناسبی برای مددجویان جویای شغل باشند.

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه از اهدای یک سری کامل سیسمونی کودک به خانواده نیازمندتحت حمایت شهرستان صحنه خبرداد و گفت: یکی از مشکلات عمده خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، کمبود لوازم ضروری و اولیه زندگی است که خیر بومی منطقه و اطلاع از مسائل و مشکلات، اقدام به تأمین سیسمونی برای این خانواده، به ارزش ۲۷میلیون ریال کردند.

رحیمی، با اشاره به افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد امام خمینی (ره) و نگاه مثبت مردم به انفاق و احسان، یادآور شد: مردم شریف شهرستان علیرغم مشکلات اقتصادی تلاش می‌کنند در حد توان برای کمک به نیازمندان گام بردارند از این‌رو وظیفه ما استفاده بیشتر از این ظرفیت و شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهره‌گیری از این فرصت برای خدمت گذاری است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =