اصلاح سیستم اداری یکی از مطالبات مردم است

شناسهٔ خبر: 25B798DF -
استاندار کردستان اصلاح سیستم اداری را از مطالبات مردم دانست و بر دوری از تنگ نظری و شعار برای تکریم ارباب رجوع و رفع فساد تأکید کرد.

به گزارش هاناخبر ،

بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با حضور جمعی از مدیران کل استان با اشاره به نارضایتی مردم از سیستم اداری، اظهار داشت: در واقعیت امر سیستم اداری یک سیستم پاسخ گو نیست و بحث این است که فساد اداری و بی نظمی همزمان باهم بالا رفته اند.

به گفته وی این وضعیت فساد و نارضایتی اگر واقعیت دارد مدیران باید به فکر اصلاح خود و امور مرتبط باشند چرا که اصلاح سیستم اداری یکی از مطالبات مردم است.

مرادنیا با بیان اینکه اگر در مجموعه اداری کسی فسادی را مرتکب می شود و ما می بینیم و سکوت می کنیم بدانید که شریک جرم هستیم.

وی خواستار تکریم ارباب رجوع به طور واقعیت شد و گفت: امروزه مردم از شعار خسته هستند و نیاز دارند خدمت ها را در واقعیت لمس کرده و به امیدواری و اعتماد بازگردند.

مرادنیا همچنین از بالا بردن روحیه تلاش مدیران و جذب اعتبارات از وزارتخانه گفت و تصریح کرد: بدانیم که در مقابل کاستی ها مسئولیم و اینکه حق و حقوق همگی ما را مردم از جیب خود می پردازند.

وی بر توجه و دقت سیستم های نظارتی تأکید کرد و خواستار شد که وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

استاندار کردستان در ادامه با اشاره به مشکل آب شهرستان، عنوان کرد: پیگیری شده که سهم آب سد آزاد از کردستان خارج نشود و برای تأمین نیاز آب منطقه به کار برده شود و البته که باید این مسئله در گذشته محقق می شد.

بهمن مرادنیا در پاسخ به این سؤال که چرا زنجیره فولاد تقسیم شد، گفت: ابتدا باید بگویم زنجیره فولاد سه بخش نشده چرا که فولاد سقز مستقل از زنجیره است اما بحث قروه و بیجار باز می گردد به تنش هایی که صورت گرفت و باعث شد پروژه مدتی متوقف شود.

وی با اشاره به جبهه گیریهایی که در دو شهرستان انجام شد، افزود: عاقلانه ترین کار این بود که تبعاتی را ایجاد نکرده و تصمیم گرفته شد پروژه در دو شهرستان قروه و بیجار با رهاورد خوبی دایر شود.

به گفته مرادنیا سعی شده توازنی در توسعه استان داشته باشیم و به گونه ای اقدام شود که در هر شهرستانی کارهایی صورت گیرد.

کمک به سرمایه گذار و دادن امتیازات ویژه به آنان در کنار دوری از تنگ نظری مجموعه بانکی استان و در اولویت قرار دادن پروژه های ناتمام از دیگر مواردی بودند که استاندار کردستان به آن ها اشاره داشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 3 =