نفرات برتر دهمین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج بخش سیلوانا ارومیه مشخص شدند

شناسهٔ خبر: 25B9591B -
دهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی بخش سیلوانا در طی دو روز با حضور بیش از ٧٠نفر شرکت کننده در تمام سنین از علاقمندان به شطرنج و از ٢٠روستای تابعه بخش سیلوانا برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، دهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی بخش سیلوانا در طی دو روز با حضور بیش از ٧٠نفر شرکت کننده در تمام سنین از علاقمندان به شطرنج و از ٢٠روستای تابعه بخش سیلوانا برگزار شد.
صلاح الدین ابراهیم دوست سرپرست کانون شطرنج بخش سیلوانا و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبراظهار کرد: این مسابقات به میزبانی دهیاری راژان و با همکاری اهالی و شورای اسلامی راژان در تالار سپهر این روستا برگزار شد که شطرنج بازان در ٩مرحله به روش سوییسی در طی دو روز پنجشنبه و جمعه مورخ 21 و 22 دی ماه 96 باهم به رقابت پرداختند
مراسم اختتامیه این مسابقات در روز جمعه با حضور رفیع زاده رییس هیأت شطرنج شهرستان ارومیه، شهردار و اعضای شورای شهر سیلوانا، رییس شورای بخش سیلوانا، جمعی از دهیاران و شورای های اسلامی بخش سیلوانا و سایر مسوولان شهرستانی و منطقه ای برگزار شد.
اسامی نفرات برتر دهمین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج بخش سیلوانا بدین ترتیب میباشد:

رده سنی بزرگسالان:

1- افشار موسی‌وند از گوجار
2- نفی زرار از زیوه
3- صلاح الدین ابراهیم دوست از دیزج


رده سنی نوجوانان:

1- احسان طاهری از راژان
2- اسماعیل ابراهیم دوست از دیزج
3- فتاح طاهری از راژان
ابراهیم دوست در پایان گفت: بر خود لازم میدانم مراتب قدردانی خویش را از مسئولین بخش سیلوانا، هیئت شطرنج استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه، کلیه شوراهای اسلامی و دهیاران بخش سیلوانا، مدیریت تالار سپهر راژان که نهایت همکاری را در خصوص این دوره از مسابقات با کانون شطرنج سیلوانا داشته اند؛ تشکر و قدردانی نمایم و امیدواریم که بتوانیم با همکاری بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون شطرنج‌بازان و کانون شطرنج بخش سیلوانا باشیم.
و در مراسم اختتامیه این مسابقات از آرش خلیل نژاد، سرپرست و خبرنگار پایگاه خبری هاناخبر در ارومیه به پاس زحمات پوشش خبری این مسابقات تقدیر شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 4 =