بیش از ۶ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه جابه‌جا شده است

شناسهٔ خبر: 25C15A97 -
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

به گزارش هاناخبر ،فریبرز کرمی ، اظهار داشت: 6 میلیون و 86 هزار تن کالا از استان کرمانشاه جابه‌جا شده است و بیشتر تناژ کالای جابه‌جا شده مربوط به شهرستان کرمانشاه با چهار میلیون و 632 هزار تن است.

وی عنوان کرد: تعداد حواله‌های صادره 643 هزار و 500 نسخه و تعداد بارنامه‌های صادر شده 406 هزار 79 نسخه است. 

کرمی گفت: 10 کالای اصلی جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سیمان فله و کسیه، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، هیدرو کربن، سنگ سنگبری، انواع بنزین، گازوئیل و انواع آجر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تمدید و صدور 17 هزار و 602 کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا خبرداد و افزود: از ابتدای سال تاکنون برای رانندگان حمل ونقل کالا در استان کرمانشاه 12 هزار و 35 کارت هوشمند تمدید شده است.

کرمی افزود: در بخش ناوگان باری 118 و در بخش ناوگان باری وانت بار 4317 کارت هوشمند صادر شده است.

وی از صدور 241 کارت هوشمند برای رانندگان وانت باری و صدور 591 کارت هوشمند برای رانندگان بخش حمل و نقل کالا خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به تمهیدات صورت گرفته برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر فراهم شده است و رانندگان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =