نوبخت:

راه آهن مراغه به ارومیه تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد

شناسهٔ خبر: 26006090 -
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:طرح راه آهن مراغه به ارومیه تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش هاناخبر ،

نوبخت در بدو ورود به فرودگاه بین المللی ارومیه گفت : امروز به نمایندگی از رئیس جمهور که به آذربایجان شرقی سفر کرده است به آذربایجان غربی آمده ام تا سلام ویژه ایشان را به مردم آذربایجان غربی برسانم.

وی افزود : بازدید از راه آهن ارومیه ـ مراغه یکی از مهمترین برنامه های امروز است و هر مشکلی به لحاظ اعتباری و اجرای داشته باشد امروز رفع خواهد شد و مردم ارومیه به زودی شاهد افتتاح طرح مهم راه آهن ارومیه ـ خواهند بود .
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازدید از دریاچه ارومیه برنامه دوم من در این سفراست و انشالله با جلسه ای که با مسئولان استان خواهیم داشت خبرهای خوبی به مردم درخصوص اختصاص اعتبارات ویژه برای دریاچه و اجرای طرح های نیمه تمام و جدید برای احیاء آن خواهیم داد.

نوبخت در بازدید از راه آهن ارومیه - مراغه نیز گفت : این طرح  به عنوان یکی از مهمترین طرحهای شمال غرب کشور هیچ مشکل اعتباری ندارد .

وی افزود : این طرح در حال حاضر از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و 2 درصد باقی مانده مربوط به زیرکوبی ریل و ایمنی طرح است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد : روند کار بسیار خوب و رضایت بخش است و ساختمان اصلی ایستگاه ،مسجد و بخش های تاسیساتی و رفاهی به پایان رسیده است.

طرح راه آهن مراغه به ارومیه تا پایان نیمه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 9 =