جلسه شورای ترافیک شهرستان مریوان برگزارشد

شناسهٔ خبر: 2617A1C7 -
به گفته‌ی فرماندار مريوان طرح های پیشنهادی در این شورا باید در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند.

به گزارش هاناخبر ، جلسه شورای ترافیک شهرستان مریوان با ریاست دکتر احمدی فرماندار و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ، دبیر و تنی چند از اعضای شورای ترافیک استان ، دیگر مسولین شهرستان در سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.
فرماندار مریوان ضمن مروری بر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای مصوبات جلسات پیشین شورای ترافیک ،  اظهار داشت : کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی  ، ساماندهی میادین شهر و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای برای کاهش تصادفات  و تسهیل در رفت و آمد از اولویت های کاری شورای ترافیک شهرستان می باشد و از شورای ترافیک استان و تمام دستگاه ها انتظار همکاری و هماهنگی لازم در این جهت را با یکدیگر داشته باشند.
دکتر احمدی همچنین داشتن شهری منظم حق شهروندان دانست و افزود: طرح های پیشنهادی در این شورا باید در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند و انتظار میرود مصوبات جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان و علی الخصوص جاده های ارتباطی شهرستان مرتفع گردد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =