کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 26222A09 -
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر گفت: با فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف فرهنگی و قرآنی این واحد دانشگاهی در رتبه بندی اخیر که از سوی استان اعلام شد، رتبه برتر فرهنگی را در سال 98 به خود اختصاص داده است.

به گزارش هاناخبر ،محمد سلطانی، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد پیرانشهر ضمن اعلام این موفقیت با اشاره به جایگاه برنامه های قرآنی و فرهنگی در دانشگاه گفت: امروزه همزمان با تحصیل و فراگرفتن علوم مختلف لازم است تا برنامه های قرآنی و آموزه های دینی ما محوریت لازم را در تمامی فعالیتهای دانشگاه داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی در سال های اخیر عملکرد موفقی در حوزه برنامه های فرهنگی و قرآنی داشته است، ادامه داد: رویکرد کنونی برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی حول محور برنامه های فرهنگی است لذا این واحد دانشگاهی نیز با تمام توان خود در این راستا گام برخواهد داشت و با جرأت می توان گفت که برنامه های قرآنی در میان فعالیتهای این دانشگاه نقش بسیار چشمگیری دارد.

سلطانی اظهار داشت: خوشبختانه با فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف فرهنگی و قرآنی این واحد دانشگاهی در رتبه بندی اخیر که از سوی استان اعلام شده است موفق به کسب رتبه برتر فرهنگی در میان واحدها و مرتکز دانشگاه آزاد سطح استان در سال 98 شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 3 =