ملی پوش والیبال نشسته ایران:

پیشنهاد تابعیت کشور آذربایجان را رد کردم/ در "اسنپ" کار می‌‎کنم

شناسهٔ خبر: 26368758 -
ملی پوش والیبال نشسته ایران از علاقه اش برای افتخار آفرینی برای کشورمان گفت و افزود: یکبار از کشور آذربایجان تماس گرفتند و خواستند که برای تیم ملی آنها مسابقه بدهم، اما پیشنهادشان را رد کردم.

به گزارش هاناخبر ،

مسعود امامی در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان در رشته پاراوالیبال، اظهار کرد: این مسابقات قرار است آبان ماه به میزبانی شهر سارایوو کشور بوسنی برگزار شود که حکم انتخابی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس را نیز دارد.

وی به دو بار تعویق این رقابت ها از سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: آبان سال گذشته بود که اردوهای تیم ملی به منظور برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کیش شروع شد، اما به دلیل تشدید بیماری کرونا در ایران، چند کشور از حضور در این رقابت ها  انصراف دادند و مسابقات هم لغو شد، با این وجود ما تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان که قرار بود زمستان در چین برگزار شود، ادامه دادیم.

 ملی پوش والیبال نشسته ایران اضافه کرد: متاسفانه این رقابت ها هم به دلیل شرایط کرونایی چین در موعد مقرر برگزار نشد و به اردیبهشت ماه افتاد، اما در این ماه هم برگزار نشد و در نهایت میزبانی مسابقات جهانی به کشور بوسنی داده شد.

امامی که با دو متر قد دومین ورزشکار قد بلند والیبال نشسته دنیاست، ادامه داد: تیم ملی کشورمان به منظور حضور قدرتمند در مسابقات جهانی بوسنی، اخیرا در تورنمنت بین المللی به میزبانی کشور ترکیه شرکت کرد که قهرمان شدیم.

وی که علیرغم 14 سال حضورش در والیبال نشسته ایران برای اولین بار به مسابقات برون مرزی اعزام شده، گفت: طی سالهای گذشته بارها به اردوی تیم ملی دعوت شدم، اما هربار به دلیل مشکلاتی از تیم ملی خط می خوردم و این بار دیگر به مسابقات برون مرزی اعزام شدم.

وی با تاکید براینکه علاقمند به افتخار آفرینی برای مردم کشورش است، گفت: یکبار از کشور آذربایجان با من تماس گرفتند که تابعیت آنها را بپذیریم و برای تیم ملی شان مسابقه بدهم، اما قبول نکردم و در حال حاضر هم در اسنپ کار می کنم و مسافر جابجا می کنم.

امامی که تاکنون با تیم های لیگ برتری مختلف ایران کار کرده و سابقه چندین دوره قهرمانی در لیگ های ایران را در کارنامه دارد، یادآورشد: متاسفانه در این مدت حتی یکی از مسئولین  یک تماس با من نگرفتند تا یک تبریک خشک و خالی هم بگویند که جای گلایه دارد.

وی که اکنون در تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان بازی می کند، از پائین بودن قراردادهای بازیکن لیگی والیبال نشسته انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر برای یک فصل بازی حدود 40 میلیون تومان می گیرم که باتوجه به رفت و آمدها و هزینه های زندگی رقم ناچیزی است.

این ملی پوش والیبال نشسته که در بخش کوزران کرمانشاه زندگی می کند، از سختی های بسیاری که از شروع راه تا به امروز برای این رشته متحمل شده هم گفت و افزود: در نوجوانی در یک تصادف شدید رانندگی از ناحیه پا دچار معلولیت شدم و با وجود اینکه حادثه ای بسیار تلخ برایم بود، اما ناامید نبودم و تصمیم گرفتم که وارد ورزش شوم، برای همین به کرمانشاه آمدم و در رشته والیبال نشسته ثبت نام کردم، اما متاسفانه این رشته پس از چندماه منحل شد.

وی ادامه داد: به دلیل علاقه ای که به رشته ام داشتم، با سختی و مشقت زیادی به کرج، ایلام، همدان، قم و دیگر شهرها می رفتم تا در ماه چند جلسه تمرین داشته باشم تا اینکه در سال 2012 برای اولین بار اردوی استعدادیابی تیم ملی برگزار شد و من هم به اردو دعوت شدم، اما تنها به دلیل اینکه مربی نداشتم بعد از دو اردو، از تیم ملی خط خوردم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 9 =