سرمربی پرسپولیس به نیمکت تیم ملی نزدیک شد!

شناسهٔ خبر: 26B9EFA5 -
آیا سرمربی پرسپولیس گزینه جانشینی دراگان اسکوچیچ است؟

به گزارش هاناخبر ، پس از برکناری شهاب عزیزی خادم از پست ریاست فدراسیون فوتبال حال گمانه‌زنی درباره سرنوشت نیمکت تیم ملی و دراگان اسکوچیچ هم آغاز شده است.  در حالی که میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فعلا موضعی در خصوص تیم ملی نگرفته اما نوع تعامل او با این تیم و سرمربی‌اش مهم خواهد بود.

روزنامه خبرورزشی امروز مدعی شده که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از شانس بالایی برای جانشینی اسکوچیچ برخوردار است و شاید سرپرست جدید فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد این مربی ایرانی را جانشین اسکوچیچ کند. جدا از گمانه زنی روزنامه خبرورزشی، برخی شنیده ها حاکی از آن است که حتی فرهاد مجیدی و جواد نکونام هم می توانند گزینه های جایگزینی اسکوچیچ باشند. 

خبر ورزشی درباره ماجرای یحیی گل محمدی نوشته است:«خیلی‌ها معتقدند که بازی با کره جنوبی برای اسکوچیچ اهمیت بسیار زیادی دارد و او باید بتواند این بازی را ببرد و شانس حضور خود در جام جهانی را بیشتر ‌کند. اما در صورت شکست باید منتظر وقوع هر اتفاقی بود.»

یحیی گل‌محمدی در شرایطی به عنوان گزینه جانشینی دراگان اسکوچیچ معرفی شده که به تازگی قراردادش با پرسپولیس را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرده و در صورتی که فدراسیون فوتبال، واقعا دنبال این مربی باشد، باید رضایت باشگاه پرسپولیس را جلب کند.

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس در واکنش به لینک شدن یحیی گل‌محمدی به تیم ملی، به خبرنگار فوتبالی گفته است: " تاکنون صحبتی در این باره مطرح نشده و این خبرها تنها در حد گمانه‌زنی باشد."

در هر صورت بازار شایعات داغ است. شهاب الدین عزیزی خادم زمانی که رییس فدراسیون فوتبال شد، تمایل چندانی به همکاری با اسکوچیچ نداشت، اما گذر زمان و مشکلات مالی و پرونده ویلموتس، باعث شد او اسکوچیچ را حفظ کند. هر چند همان زمان خبر آمد که مشاوران عزیزی خادم به دنبال بازگرداندن کی‌‎روش به تیم ملی و همچنین مذاکره با برانکو بودند اما در نهایت قیمت بالای کی‌روش و قرارداد برانکو با عمان اجازه نداد که این دو گزینه شانسی برای بازگشت به ایران پیدا کنند.

در هر حال هستند منتقدانی که عقیده دارند، اسکوچیچ در جام جهانی در حد و اندازه نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نیست.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =