مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان خبر داد:

ایجاد ۱۵ اتاق LDR در بیمارستان بوکان/ سال۹۷پیشرفت های چشم گیری در حوزه درمان شهرستان خواهیم داشت

شناسهٔ خبر: 26C7CB2B -
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از ایجاد ۱۵ اتاق LDR مجهز و پیشرفته در بیمارستان بوکان خبر داد./ سال۹۷پیشرفت های چشم گیری در حوزه درمان شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش هاناخبر ، دکتر محمد عباسی روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه 96 در مصاحبه با خبرنگاران که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد اظهار کرد: هر جامعه ای رسانه ای قوی داشته باشد تأثیر مثبتی بر روی کارها دارد.در چند سال گذشته فضای خوبی بین مسئولین حاکم بوده است.خبرنگاران افرادی ریزبین هستند و رسانه ها با همکاری هم می توانند به ما کمک کنند.ما از رسانه ها انتظار داریم اگر خطایی از ما رخ داد با انتقاد ها و پیشنهادهایشان به ما اطلاع بدهند و همچنین تحسین ها ،انتقادها و خبرهایی که انتشار می کنند صادقانه باشد.خوشبختاته شهر بوکان نسبت به شهرهای دیگر استان پیشرفت چشم گیری داشته است و بهترین عرصه در زمینه ی درمان شهر بوکان بوده است. بیمارستان بوکان جزو بهترین بیمارستان ها در استان و با امکانات پیشرفته است که ممکن است بعضی از قسمت هایش نیز جای انتقاد داشته باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: مادر قسمت زایمان و اتاق عمل نیاز به باز سازی داریم که با همکاری دکتر قادرزاده رییس بیمارستان شهید دکتر قلی پور سعی خودمان را برای پیشرفت بیمارستان خواهیم کرد و با قول هایی که از  وزیر بهداشت گرفته ایم در سال۹۷پیشرفت های چشم گیری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم  جذب 5 متخصص برای بخش زایمان بوده است، گفت: یکی از مشکلاتی که ما داشتیم در مورد وضعیت اتاق عمل و بخش زایمان بوده است.

محمد عباسی اضافه کرد: در همین ارتباط و در راستای افزایش زایمان طبیعی  موفق به گرفتن مجوز برای ساخت  ۱۵ اتاق  LDR شده ایم که در صورت تامین اعتبار بزودی اقدامات آن انجام خواهد شد.

وی گفت: هر اتاق LDR  شامل کلیه تجهیزات پیشرفته و امکانات رفاهی با یک نفر ماما می باشد که با ایجاد این بخش زنان باردار تا زمان ترخیص از بیمارستان می توانند همسران خود را به عنوان همراه درکنار خود داشته باشند.

عباسی ادامه داد: در حال حاضر دارای سه متخصص فول تایم و دو متخصص استخدامی زنان در شهرستان می باشیم و جای بسی خوشحالی است که دکتر فوزیه آبام جراح و متخصص زنان ، زایمان و نازائی نیز به بوکان برگشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: مراقبت از مادران  باردار یکی از مهم ترین اقدامات عرصه ی سلامت است که سازمان بهداشت جهانی روی آن حساسیت ویژه ای دارد و حفظ جان مادران باردار و کودکان از همه ی اقدامات برای ما مهم تر است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =