متخلفان در آذربایجان غربی ۲۰۴ میلیارد ریال جریمه شدند

شناسهٔ خبر: 26CC9A70 -
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۲۴۴۰ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

به گزارش هاناخبر ، محمد اقوامی افزود: مجموع کل پرونده های وارد در سه بخش کالا و خدمات-بهداشت و قاچاق در سال جاری  ۲۴۴۰ فقره پرونده بوده که از این تعداد به ۲۴۰۰ فقره  رسیدگی و حکم صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی یادآور شد: مجموع محکومیت صادره برای کل پرونده های رسیدگی شده مبلغ ۲۰۴ میلیارد و ۵۵۰ میلون ریال است.

اقوامی با اشاره به اینکه تعداد پرونده های تخلف در بخش کالا و خدمات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: در این بخش ۱۵۸۸فقره پرونده واردشده  که ۱۵۸۳فقره با بیش از  یک میلیارد و ۸۴۶میلیون تومان مختومه شده است.

وی ادامه داد:در بخش بهداشت دارو و درمان تمامی  ۶۱ فقره پرونده وارده با میزان بیش از ۹۱۷ میلیون ریال محکومیت مختومه شده که نسبت به مدت مشابه ۴۹در صد کاهش  داشته است.

اقوامی درخصوص پرونده های مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز نیز اظهار کرد: از۷۹۱ پرونده وارده تعداد ۷۵۶پرونده با مبلغ  بیش از ۱۸میلیارد و ۵۱۷ میلیون  تومان محکومیت مختومه شده که کاهش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در خصوص بیشترین تخلفات سال جاری افزود: به ترتیب عدم درج قیمت با ۴۳۳ فقره ، گرانفروشی با ۵۰۱فقره، تقلب ۸۷۷ فقره، کم فروشی ۲۶۸فقره، عدم ارائه فاکتور خرید ۶۶فقره، تقلب ۱۴۴فقره به ترتیب  بیشترین تخلفات صورت گرفته هستند.

اقوامی ادامه داد: به طور کلی متوسط زمان رسیدگی به هر پرونده در تعزیرات حکومتی استان ۷روز بوده که خیلی کمتراز شاخص  های مصوب و تعیین شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =