مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

توسعه آبزی پروری در آذربایجان‌شرقی موجب اشتغالزایی و ارزآوری می‌شود

شناسهٔ خبر: 26EFAF22 -
مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: رفع مشکلات این حوزه و توسعه آبزی پروری در استان موجب اشتغالزایی و ارزآوری می‌شود.

به گزارش هاناخبر، آقای گوزلی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: حوزه شیلات از حوزه‌های اشتغال زا و ارزآور استان  است که با رفع مشکلات موجود بر سر راه صادرات آبزیان و فرآورده‌های آن ها زمینه برای توسعه فعالیت‌های فعالان این حوزه فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: در صورتی که زمینه‌های صادرات در زمینه شیلات توسط اداره کل دامپزشکی استان تسهیل شود با همکاری متقابل می‌توان مشکلات موجود در موضوع صادرات آبزیان و فرآورده‌های آن را شناسایی و رفع کرد.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار همکاری دامپزشکی و شیلات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تعامل و همکاری در خصوص تولیدات آبزیان سالم و حلال از اهمیت زیادی برخوردار است که می‌تواند موجب تامین بخشی از پروتئین سفره‌های مردم شود.

آقای شیری پور افزود: دامپزشکی و شیلات بیش از پیش باید با هم در تعامل باشند تا این تعامل باعث تسهیل امور مربوط به تولید کنندگان و بهره برداران شود و علاوه بر تامین نیاز‌های داخلی کشور بحث صادرات نیز در این حوزه فعال شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =