لژیونرها به تیم ملی کمک می‌کنند

شناسهٔ خبر: 2717F6EC -
مربی تیم ملی هندبال مردان گفت: در قرارداد لژیونرها ذکر شده که هر موقع تیم ملی به آنها نیاز داشته باشد باید تیم ملی را همراهی کنند.

به گزارش هاناخبر ، حمید صادقی شاه‌نشین در خصوص برنامه تیم ملی هندبال مردان تا بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و بازیکنان ۱۴ مرداد عازم اردوی تدارکاتی صربستان خواهند شد. ۱۸ روز در صربستان اردو داریم. بعد تیم ملی به ایران برمی‌گردد، دو یا سه هفته مسابقات لیگ برگزار می‌شود. سپس اردوی مقطعی کوچکی خواهیم داشت و عازم بازیهای آسیایی هانگژو می‌شویم.

او در مورد اینکه دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی است یا ملی؟ گفت: دقیقا نمی‌دانم با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد. خود آقای وسلین هماهنگ کرده است. مطمئنا با تیم‌های خوبی دیدار خواهیم داشت. بازی با این تیم‌ها که سطح بالایی دارند و به هندبال ایران کمک می‌کند و می‌تواند برای تیم ملی مثمر ثمر باشد.

مربی تیم ملی هندبال مردان در پاسخ با این سوال که با این شرایط می‌توانیم روی سکو باشیم گفت: با توجه به شرایطی که همیشه در بازی‌های آسیایی وجود دارد و همه تیم ها با تمام توان برای کسب عنوان و مدال می‌آیند ما کار سختی داریم اما همه تلاش خود را می‌کنیم تا مقام خوبی را بگیریم. اینکه الان بگویم ۱۰۰ درصد روی سکو هستیم غیر قابل پیش بینی است. بازی‌ها بالا و پایین دارد و ممکن است هر تیم خیلی خوبی هم با اتفاقاتی که پیش می‌آید سکو را از دست بدهد و ما هم مستثنی نیستیم. ما همه تلاش خود را می‌کنیم، با تمام قوا به هانگژو می‌رویم و می‌خواهیم بهترین رده را کسب کنیم. 

صادقی شاه‌نشین در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی در تقویم فدراسیون جهانی نیست آیا لژیونرهای جدید مثل اورعی و یادگاری می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، گفت: قبل از اینکه آی تی سی این بازیکنان صادر شود با باشگاه‌ها صحبت و در قراردادها قید شده که آنها در بازی‌های ملی تیم را همراهی کنند. فکر می‌کنم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آنها در اردوی صربستان هم حضور دارند، گفت: یادگاری با توجه به صحبت‌هایی که باشگاهش داشته و در قراردادش ذکر شده اردوی صربستان را همراه تیم ملی است اما اورعی در دور دوم به ما ملحق می‌شود. در کل در قراردادها ذکر شده که هر موقع تیم ملی بازی داشته باشد باید آنها به تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم ملی هندبال مردان در ادامه گفت: علاوه بر یادگاری و اورعی، پویا نوروزی‌نژاد و سید علیرضا موسوی هم لژیونرهای ما در تیم ملی هستند. موسوی مصدوم است ولی با جدیت کار می‌کند تا خود را به مسابقات برساند. امیدوارم این بازیکن سلامتی خود را بدست آورد و در کنار بازیکنان تیم ملی باشد. پویا هم احتمالا در اردوی صربستان کنار تیم ملی نباشد ولی حضورش در بازی‌های آسیایی هنوز ۱۰۰ درصد مشخص نیست. 

او در پایان در مورد حضورش در لیگ برتر به عنوان سرمربی مس کرمان گفت: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام. یعنی قرار بود با نظر هیات مدیره به عنوان سرمربی به تیم مس ملحق شوم اما با توجه به اتفاقات ناخوشایندی که در هندبال کرمان رخ داد، این امر محقق نشد. یعنی من با توجه به تغییر خط مش باشگاه و زیر پا گذاشتن حرف‌هایی که زده بودند جلسه را ترک و عدم همکاری خود را با مس اعلام‌ کردم. هنوز هم مشخص نیست با کدام تیم قرارداد ببندم. باید مذاکرات را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =