مدیرکل تعزیرات استان خبر داد

آغاز طرح نظارتی نوروزی کرمانشاه از 14 اسفند

شناسهٔ خبر: 2726E08D -
مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از نیمه اسفند خبر داد و گفت: از هم اکنون مقدمات نظارت‌ها را فراهم کردیم.

به گزارش هاناخبر ، قهرمان  شاهی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز طرح نظارتی نوروزی کرمانشاه از 14 اسفند، اظهار کرد: این طرح به مدت یک ماه و تا 14 فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از هم اکنون مقدمات اجرای طرح را فراهم کرده ایم، یادآور شد: این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها مانند جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و... اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه، نظارت‌ها در دو شیفت صبح و بعدازظهر خواهد بود و گشت‌های مشترک تعزیرات  و بازرسان دستگاه‌های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس با خودروهای آرم‌دار تعزیرات انجام خواهد شد.

شاهی هدف از اجرای طرح نظارتی نوروز را جلوگیری از تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه اعلام کرد و افزود: بنا داریم بازارشب عید بازاری آرام و با کمترین تخلف برای مردم باشد.

وی تمرکز نظارت‌ها را نیز بر مراکز عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌ها، میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و... اعلام کرد و ادامه داد: بخش خدمات مانند آژآنس‌های مسافرتی، دفاتر بلیط فروشی، رستوران ها، انبارها و سردخانه‌ها و ... نیز در اولویت نظارت است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =