مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

حادثه تروریستی کرمان نشان‌دهنده ضعف و خواری دشمن است

شناسهٔ خبر: 274C6391 -
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حادثه تروریستی کرمان را نشان‌دهنده ضعف و خواری دشمن دانست.

به گزارش هاناخبر ،

تقی صادقی با صدور پیام تسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد:  تروریست‌های کوردل و اربابان آدم‌کش آن‌ها از سردار دل‌ها و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت ایشان و زائرانش هم واهمه دارند.

وی افزود: فاجعه انفجار تروریستی کرمان درچهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهادت و مجروح شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان، بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران اسلامی را اثبات کرد.

صادقی ادامه داد: این اقدام ناجوانمردانه دشمنان ایران اسلامی که تصویری آشکار از ضعف، خواری و زبونی آنهاست، نمی‌تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را از ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی بازدارد و به‌اذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران و این حادثه تروریستی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار، این فاجعه ناگوار را به تمام مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ فرهنگ و هنر خراسان شمالی تسلیت گفت.

در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که روز چهارشنبه،  ۱۳ دی ماه، رخ داد ۹۵ تن شهید شدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =