برق دکل صداوسیما در دهستان «جلالوند» دوباره وصل شد

شناسهٔ خبر: 27517862 -
برق دکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه در دهستان «جلالوند» کرمانشاه که به علت بدهی قطع شده بود، به خاطر جلوگیری از عدم پوشش شبکه های تلویزیونی از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان دوبار وصل گردید.

به گزارش هاناخبر ،

علیرغم بدهی 600 میلیون تومانی دکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه در دهستان جلالوند به اداره برق و قطع برق این دکل از سوی شرکت توزیع نیروی برق این استان، برای پوشش دوباره شبکه های تلویزیونی به ویژه شبکه آموزش و شبکه 4 و زاگرس، برق این دکل دوباره نصب گردید.

امیدعلی مرآتی در این باره به خبرنگار کردپرس گفت: متاسفانه شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از مشترکین دولتی و خصوصی بیش از 150 میلیارد تومان طلب دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: از این مبلغ 150 میلیارد تومانی، 50 میلیارد تومان مختص بخش دولتی است که علیرغم رایزنی های فراوانی که در این سالها داشته ایم هنوز نتوانسته ایم که این مبالغ را بازپس گیریم.

مرآتی ادامه داد: در این بین صداوسیما مرکز کرمانشاه مبالغ زیادی به شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه بدهکار است و این شرکت برای ایفای حقوق خود مجبور به قطع برق دکل صداوسیمای این استان در دهستان جلالوند گردید.

وی عنوان داشت: این کار خارج از میل و خواسته باطنی ما بود زیرا بیش از 30 روستا در این دهستان دریافت شبکه های تلویزیونی را از دست می دادند ولی به خاطر تداوم مسئله آموزش و نیز درخواست برخی از مسئولان شهرستان دوباره برق دکل مذکور را نصب کردیم، لذا از صداوسیمای کرمانشاه درخواست داریم که نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: دریافت بستانکاری های این اداره از مشترکین بی شک در حوزه خدمات رسانی هزینه می شود لذا از شهروندان و مدیران دولتی درخواست داریم که این نکته را مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 7 =