زائرین زنجانی با ۱۲ دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند

شناسهٔ خبر: 27715DEE -
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با شروع طرح ستاد دهه آخر صفر از ۲۰ شهریور جاری تا کنون ۲۰۰ مسافر با ۱۲ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی به مشهد مقدس عزیمت کردند.

به گزارش هاناخبر ، حمید سلمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: طبق برنامه ۲۱ شهریور جاری نیز ۱۰۸ مسافر با هشت دستگاه ناوگان عمومی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه با تمهیدات انجام گرفته مشکلی در اعزام زائر به مشهد مقدس وجود ندارد، اضافه کرد: در صورت وجود مسافر و متقاضی اعزام به مقصد یاد شده انجام می‌شود.

 

این مسوول ادامه داد: در مراسم اربعین امسال نیز حدود ۱۲ هزار زائر استان با ۴۹۳ ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران عزیمت کردند و حتی برای خدمت رسانی به استان های دیگر نیز کمک شد.

 

وی اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی ماه صفر و اعزام زائرین به مشهد مقدس شهروندان زنجانی در صورت شکایت می توانند مراتب را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۱۴۱ و شماره پیامکی ۳۰۰۰۹۹۰۰۹۱ اطلاع رسانی کنند.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگان شرکت های مسافربری نیز در ترمینال مستقر هستند که آماده دریافت شکایات مربوطه هستند.

در زمان حاضر ۱۳۱ دستگاه اتوبوس و ۸۲۰ دستگاه انواع سواری و مینی بوس ناوگان حمل و نقل مسافر در استان فعال هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =