مدیرکل کمیته امداد استان کردستان :

76 درصد از اعتبارات اشتغال امسال پرداخت شد / پیگیری ساخت بازارچه فروش محصولات مددجویان

شناسهٔ خبر: 27742315 -
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: تاکنون 76 درصد از اعتبارات اشتغال امسال به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش هاناخبر ، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در جلسه ویدیو کنفرانس جشن اشتغال و توانمندسازی یکصد هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد سراسر کشور در استانداری کردستان عنوان کرد: از این تعداد سه هزار خانوار خودکفا شده تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان بوده اند.
وی افزود: این تعداد خانوار بعد از رسیدن به خودکفایی و توانمندی از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.
طوسی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار کردستان و اعضای کارگروه اشتغال استان و بانک های عامل در زمینه کمک به توانمندی این خانوارها گفت: فرایند ایجاد اشتغال از کمیته امداد آغاز شده و با استعدادسنجی، آموزش، مشاوره، پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل و در نهایت نظارت بر طرح های اجرا شده انجام می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: اعتبارات امسال ویژه و خاص بوده که تاکنون 76 درصد آن توسط بانک های عامل به مددجویان استان پرداخت شده و امید است در فرصت باقی مانده کل اعتبارات اختصاص داده شده به مددجویان پرداخت شود.
در ادامه جلسه، علی نوری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان عنوان کرد: یکی از کارهایی که در جهت کمک به اشتغال مددجویان در حال پیگیری است آماده سازی یک زمین برای ساخت و ایجاد بازارچه فروش محصولات تولیدی مددجویان است.
وی عنوان کرد: کمک به فروش و صادرات فرش تولیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از دیگر کارهایی است که در حال پیگیری است تا بخشی از فرشهای صادراتی جزو تولیدات مددجویان باشد.
نوری تصریح کرد: تلاش خواهد شد این کارها در سال آینده عملیاتی شود.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =