نشست تخصصی ستاد مناسب سازی شهرستان بانه برگزار شد

شناسهٔ خبر: 27773F13 -
نشست تخصصی ستاد مناسب سازی بانه با حضور جمعی از مسئولان شورای اداری این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش هاناخبر ، نشست تخصصی ستاد مناسب سازی بانه با حضور معاون سیاسی فرماندار، شهرداران، روسای ادارات بهزیستی، راه و شهرسازی، نظام مهندسی، مدیر عامل انجمن معلولان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای این نشست رییس اداره بهزیستی در خصوص رعایت اصول مناسب سازی مواردی را مطرح کرد و نماینده شهرداری و شهرداران و سایر مسئولین شهرستان نیز در خصوص نحوه اجراء مصوبات قبلی ستاد و نحوه اجراء قوانین موجود، پیشنهادات و عملکرد خود را ارائه کردند.

در ادامه مهدی فردیان مدیر عامل انجمن معلولان آسوی بانه گفت: بحث دسترسی نباید محدود به چند نقطه و یا چند اداره و ارگان باشد بلکه ما خواستار امکان ایجاد دسترسی به تمامی نقاط سطح شهرستان هستیم و در کنار مناسب سازی فیزیکی نباید از سایر موارد مناسب سازی غافل شد.

فردیان نقدهایی را به صدا و سیما و نحوه اشاعه فرهنگ غلط در رابطه با حقوق بزرگترین اقلیت را عنوان کرد و افزود: باید بتوان با تعامل و همکاری سایر نهادها در راه توسعه و پیشرفت جامعه قدم‌های مثبتی برداشت.

در پایان این جلسه نژاد شهیدی معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری شهرستان بانه گفت: فعالیت و گام برداشتن در این حوزه و رعایت مناسب سازی نباید با دیدی اخلاقی یا ترحم آمیز همراه شود بلکه روندی کاملا قانونی است و با مسئولانی که در این زمینه قوانین را نادیده بگیرند با استناد به قوانین برخوردی قانونی خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =