توزیع بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در کردستان

شناسهٔ خبر: 27D0664A -
گیتی منش از تآمین و توزیع بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در نواحی ۹ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان که در جهت ساماندهی و مدیریت توزیع گاز مایع و همچنین اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گازمایع ازتاسیسات گاز شهرستان بیجار بازید نمود افزود:در شش ماهه نخست سال جاری ۱۵ هزارو ۳۰۰ تن گاز مایع در استان تامین و مصرف شده است.

گیتی منش سپس از وجود ۲۴ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید سوز که بر اساس آخرین راستی آزمایی صورت گرفته مصرف کننده گاز مایع هستند خبرداد و اظهارداشت:گازمایع این دسته از مصرف کنندگان از طریق هفت شرکت موزع و۱۳۰ نمایندگی توزیع در استان توزیع می‌گردد.

این مقام مسئول با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف کنندگان گاز مایع از همراهی مسئولین و عاملین توزیع در جهت اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گاز مایع تشکر نمود و افزود: با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن استان می‌بایست شرکت‌های موزع نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی تامین و توزیع مناسب اقدام، تا خللی در سوخت رسانی به شهروندان ایجاد نگردد.

گیتی منش با اشاره به وجود ۸ باب تاسیسات گازمایع درسطح استان و توزیع ماهانه ۲ هزارو ۵۵۰ تن گازمایع از عدم کمبود در خصوص عرضه گازمایع جهت مصرف کنندگان واقعی خبر داد و افزود:تاکنون۱۶۵۰۰تراکنش در بستر الکترونیک گاز مایع خانوار‌های مصرف کننده صورت پذیرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را جز وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و با بیان این مطلب که این شرکت صرفا کار تامین آن را بر عهده داردافزود آماده هرگونه همکاری لازم با سازمان صمت جهت کنترل و نظارت می‌باشیم.

گیتی منش با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گازمایع (LPG) به عنوان سوخت خودرو اظهار داشت:میزان گاز مایع جذب شده دراستان جهت مصارف خانگی و اصناف مورد تائید سازمان‌های متولی می‌باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =