مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان:

۷۳ واحد مسکونی شهری و روستای بر اثر زلزله در کردستان خسارت دیدند

شناسهٔ خبر: 27D9FDD5 -
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: زلزله یکشنبه شب گذشته در کردستان، به ۷۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در این استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش هاناخبر ،

آرتیکاس اقبال اظهارداشت: بیشترین واحدهای مسکونی خسارت دیده در شهر سنندج واقع است و تعدادی از این واحدها نیاز به تعمیر دارند که شامل ۳۲ واحد مسکونی شهری و ۲۶ واحد مسکونی روستایی است.

وی با بیان اینکه ۲۶ واحد مسکونی روستایی نیز تخریب شده است، افزود: مدیریت بحران استان کردستان لیست این واحدها را جمع آوری و به زودی برای اعلام به هیئت دولت و تخصیص اعتبارات بلاعوض و تسهیلات به وزارت کشور اعلام می ‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان ادامه داد: این زلزله ۱۶۰ میلیارد ریال نیز به راه ‌ها و ابینه ‌های ارتباطی کردستان خسارت وارد کرده که بیشترین خسارات در شهرستان ‌های مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران بوده است.

گفتنی است زمین لرزه شدید ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه و ۳۱ ثانیه یکشنبه چهارم آذر در هفت کیلومتری عمق زمین در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصرشیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه روی داد که این زمین لرزه در اکثر شهرستان ‌های استان کردستان نیز احساس شد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 2 =