مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛

پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کرمانشاهی

شناسهٔ خبر: 27DF7871 -
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،محسن رخصی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اشتغالزایی انجام شده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ه) استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت میزان وام مذکور طی سال جاری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، ۶ هزار و ۴۲۵ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط کارفرمایان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۹۰ شغل مستقیم از طریق کاریابی و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با کارفرمایان برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با ارزیابی‌های صورت گرفته در ۲۱ شاخص مختلف از جمله هدایت شغلی، راهبری شغلی و فرابخشی توانست رتبه دوم کشوری را در ایجاد اشتغال پایدار در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری کسب کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =