دیدار نوروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با مسئولان و کارکنان حوزه سلامت شهرستان دهلران

شناسهٔ خبر: 27E3807F -
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن بازدید از زیرساخت‌های بهداشتی درمانی؛ با مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان دهلران دیدار و گفتگو نمود و ضمن اهدا شاخه گل و تبریک سال نو، از زحمات و تلاش‌های یکساله آنان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش هاناخبر ،

در ابتدای این سفر یک روزه دکتر جاسم محمدی از پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری شهرستان دهلران بازدید نمود و ضمن ارزیابی خدمات‌دهی آنان، از زحمات و تلاش‌های پرسنل این پایگاه‌ها تشکر کرد.
 
همچنین دکتر محمدی و هیات همراه به اتفاق خانواده شهید منصور جاویدپور از شهدای مدافع سلامت استان، با حضور بر مزار این شهید مدافع سلامت؛ با قرائت فاتحه از ایثار و فداکاری و جانفشانی این شهید والامقام تجلیل به عمل آورد.
 
وی همچنین با حضور در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شبکه و بیمارستان؛ در جریان خدمات‌دهی آنان به مردم با مراجعان قرار گرفت و از زحمات و خدمات شایسته آنان تقدیر و تشکر کرد.
 
سرپرست دانشگاه همچنین در بازدید از پروژه در حال احداث خوابگاه ۶ واحدی متخصصین شهرستان دهلران، در جریان پیشرفت فیزیکی و اعتبارات هزینه شده و اعتبارات مورد نیاز آن قرار گرفت.
 
همچنین در بخش دیگری از این برنامه ها، دکتر محمدی با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان دهلران، در جلسه بررسی مشکلات و مسائل مربوط به حوزه سلامت شهرستان دهلران که با حضور علیزاده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد، حضور یافت و موضوعات، چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز در این راستا اتخاذ گردید.
 
در بخش دیگری از این سفر، سرپرست دانشگاه با حضور در مراکز بهداشتی درمانی پهله و میمه زرین آباد از توابع شهرستان دهلران، در جریان مسائل و موضوعات و نیازهای این مراکز قرار گرفت و از خدمات آنان به جامعه هدف تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =