استاندار کردستان:

عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم

شناسهٔ خبر: 27E98335 -
استاندار کردستان گفت: عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در دنیا را مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدایی هستیم کە در راە اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردەاند.

به گزارش هاناخبر ، اسماعیل زارعی کوشا امروز (۲٦آذر) در مراسم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سنندج، اظهار کرد: امروز روز حزن و اندوه مسلمانان است و در شهر خاطره‌ شهیدان مهمان چهار شهید گمنامی هستیم که برای ما گمنام و در عرش اعلا نام‌آوازە هستند.

وی از حضور گستردە مردم شهیدپرور شهر سنندج در مراسم تشییع این شهدا قدردانی کرد و افزود: این حضور جز با دعوت و عنایت خدا میسر نخواهد بود.

زارعی کوشا ادامە داد: امروز مسلمانان داغدار زنی هستند کە در تمام منابع دینی و اسلامی و در بیان علمای اهل سنت از او بە عنوان برترین زن در عالم نام بردە شدە است.

وی ادامە داد: امروز همگی میزبان فرزندان گمنامی هستیم کە هیچگاە بە دنبال کسب نام و نشان نبودەاند و تا پای جان از کشور دفاع و دل در گرو آرمان‌های انقلاب نهادەاند.

استاندار کردستان بیان کرد: نام و آوازە بلند جمهوری اسلامی ایران در دنیا را مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدایی هستیم کە در راە اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردەاند.

وی افزود: تشییع پیکر ۲٨۰ شهید در سراسر کشور حامل پیامی برای مسئولان و کارگزاران دولتی است تا بدانند میزهایی کە بە آن تکیە دادەاند، حاصل برکت خون شهدا است.

زارعی کوشا اظهار کرد: همچنین اگر می‌بینیم کە دشمنان پس از ۳۰ سال برپایی جنگ‌های نیابتی موفق بە ایجاد و انتقال ناامنی بە کشور نشدەاند؛ همگی از برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: اگر تا دیروز ما را بە واسطە شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل"  متهم بە تندروی و توهم دشمنی می‌کردند؛ امروزە دنیا شاهد جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در غزە است.

استاندار کردستان خطاب بە خدمتگزاران و مسئولان بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با خون پاک شهدا پابرجاست و بە هیچ‌وجە ناخالصی نمی‌پذیرد.

وی تصریح کرد: ضعف عملکردی مسئولان ارتباطی بە انقلاب ندارد و دولت سیزدهم در پی حل مشکلات و تصحیح کج و کاستی‌ها و مبارزە با فساد است.
 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =